مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 10:532019-10-21سياسي

سالک: اربعین تجلی هیهات من الذله است


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تجمع اربعین در اعتقادات مردم مسلمان، شیعه و آزاده جهان ریشه دارد و پیام آن به جهانیان هیهات من الذله است.

- حجت الاسلام احمد سالک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تجمع اربعین در اعتقادات مردم مسلمان، شیعه و آزاده جهان ریشه دارد و پیام آن به جهانیان هیهات من الذله است، شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین عنوان می کنند: کفرستیز و ظلم ستیز هستیم و هیچ زمان زیر بار ظلم و ستم نخواهیم رفت.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن شناسی و جریان شناسی از دیگر ابعاد این تجمع است، مردم از این که یزید در مقابل امام حسین (ع) ایستاد به این نتیجه می رسند که باید یزید و یزیدیان را شناخت و در مقابل آنان ایستاد، شناخت یزید زمان و سلطه جویان بین المللی از دیگر پیام های بیش از 20 میلیون نفر شرکت کننده در تجمع اربعین است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرهنگ اسلام، قرآن و عترت جهان شمول خواهد شد، اگر قرار باشد تمدنی برای بشریت شکل بگیرد این تمدن بر مبنای قرآن و عترت خواهد بود، پیام دیگر تجمع اربعین برتری تمدن اسلام ناب بر همه تمدن های بشری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالک: اربعین تجلی هیهات من الذله است

سالک: اربعین تجلی هیهات من الذله است