مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 10:502019-10-21سياسي

برگزاری آخرین جلسه دادگاه پرهام/ صدور رأی نهایی تا 15 روز آینده


آخرین جلسه دادگاه لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر امروز در گرگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، قاضی مزیدی در این جلسه پس از اخذ اظهارات شاکیان، متهمان و دفاعیات وکلای آن ها اعلام کرد: دادگاه با درخواست وکلای متهمان مبنی بر مهلت یک هفته ای برای ارائه آخرین دفاعیات در قالب لایحه موافقت کرد.

حجت الاسلام مزیدی افزود: دادگاه یک هفته پس از تاریخ دریافت دفاعیه وکلا، رای خود را صادر و از طریق رسانه ها اعلام می کند.

در پنجمین و آخرین جلسه دادگاه هم اتهامات هر سه متهم جداگانه به آنان تفهیم و از آنان خواسته شد آخرین دفاعیات خود را به دادگاه ارائه دهند.

در این جلسه متهم ردیف اول احمد میرمحمدی، اتهام اخلال در نظام اقتصادی را رد کرد و گفت: با مردم مراوده مالی در قالب کار اقتصادی داشتم و از هیچ بانکی اعتبار و وجهی دریافت نکردم و به ازای مبالغی که از مردم دریافت کردم مبالغی هم پرداخت کردم.

متهم ردیف دوم مهدی قوانلو هم اتهامات خود را رد کرد و گفت: این اتهام را به هیچ عنوان قبول ندارم چون اگر قصدم فریب مردم بود تا آخرین روز به تعهداتم عمل نمی کردم.

از هیچ وام دولتی و تبصره استفاده نکردیم یک کار قراردادی بین ما و مشتریان بوده و انگیزه ای بابت این که حقی از مردم ضایع شود نبوده و زمانی که میرمحمدی از کشور خارج شدند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آخرین جلسه دادگاه پرهام/ صدور رأی نهایی تا 15 روز آینده

برگزاری آخرین جلسه دادگاه پرهام/ صدور رأی نهایی تا 15 روز آینده