مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 10:442019-10-21سياسي

خودرو محوری آفت مدیریت شهری/صدور پایان کار مشروط به مناسب سازی شود


 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از خودرو محوری به عنوان یکی از جدی ترین آفت های مدیریت امور شهری در شهرهای مختلف در کشور نام برد.

- خودرو محوری آفت مدیریت شهری/صدور پایان کار مشروط به مناسب سازی شود  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از خودرو محوری به عنوان یکی از جدی ترین آفت های مدیریت امور شهری در شهرهای مختلف در کشور نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منوچهر فخری در جلسه مناسب سازی استان سمنان اظهار کرد: شوربختانه مدیریت شهری در کشورما بیش از آنکه انسان محور باشد، خودرومحور است وی با اشاره به شکل گیری ستاد مناسب سازی در استان ها بر لزوم برگزاری مستمر جلسات این ستاد تاکید و تصریح کرد: مناسب سازی یکی از موارد ضروری و بسیار مهم در بحث خدمت رسانی به معلولین و جانبازان از مدیریت امور شهری است که مصوبات جلسات این ستاد باید به صورت جدی پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم کسب مشاوره از معلولین در اجرای طرح های مناسب سازی تاکید و تصریح کرد: باید در اجرای طرح های مرتبط با مناسب سازی معابر ویژه معلولین و جانبازان، از افراد متخصصی استفاده شود که با سختی ها و دشواری های زندگی معلولین و جانبازان آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند در اجرای مطلوب طرح ها موفق عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو محوری آفت مدیریت شهری/صدور پایان کار مشروط به مناسب سازی شود

خودرو محوری آفت مدیریت شهری/صدور پایان کار مشروط به مناسب سازی شود