مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 10:352019-10-21سياسي

پایان جلسات دادرسی پرونده«پرهام»/مهلت یک هفته ای به متهمان


در پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده اخلال گران نظام اقتصادی مستقر در گلستان آخرین دفاعیات متهمان ارائه شد و دادگاه یک هفته به وکلای متهمان وقت داد تا آخرین لایحه دفاع خود را تقدیم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح دوشنبه پنجمین جلسه علنی رسیدگی به پرونده اخلال گران در نظام اقتصادی مستقر در استان گلستان موسوم به پرهام برگزار شد.

جلسه پنجم هم طبق چهار جلسه گذشته با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید رأس ساعت 9:15 آغاز شد و رییس دادگاه هم مانند روال معمول در جلسات قبل ابتدا اتهامات سه متهم این پرونده را تفهیم کرد.

حجت الاسلام محمدرضا مزیدی همچنین یکبار دیگر مطابق چهار جلسه قبلی راجع به علنی برگزار شدن جلسه و رعایت نظم از سوی عوامل پرونده و حاضرین در جلسه تذکر داد.

قاضی مزیدی ابتدا از از سیداحمد میرمحمدی متهم ردیف اول پرونده خواست تا در جایگاه حاضر شود و از او پرسید در مدت فعالیت چه مبلغی از شکات استان گلستان و سیستان و بلوچستان پول دریافت کرده است؟ میرمحمدی که در جلسات گذشته هم چندبار به این سوال پاسخ داده بود همان جواب تکراری را به دادگاه ارائه کرد و گفت: حدود 8 یا 9 سال از شروع مرادوات مالی می گذرد و حضور ذهن ندارم اما اسناد و مدارک را به دادگاه ارائه کرده ام و مبالغ در آن مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جلسات دادرسی پرونده«پرهام»/مهلت یک هفته ای به متهمان

پایان جلسات دادرسی پرونده«پرهام»/مهلت یک هفته ای به متهمان