مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:512019-10-21اقتصادي

گویا بانک مرکزی نمی خواهد رونق تولید محقق شود


سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: با وجود تمام تلاش هایی که برای حفظ صنعت خودروسازی و قطعه سازی می شود، اگر واقعا این صنعت را نمی خواهند، - باید شفاف اعلام کنند.

به نظر می رسد که برخی از مدیران و مسئولین از جمله بانک مرکزی نمی خواهند تولید داخلی رونق بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (دوشنبه) اولین نشست مشترک انجمن خودروسازان ایران و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرویی کشور برگزار شد تا به گفته آنها، نسبت به اظهارات روز گذشته رییس کل بانک مرکزی ، پاسخ داده شود.

در این نشست مازیار بیگلو - دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو - با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر از هر زمانی نیاز به وفاق و همدلی خودروساز و قطعه ساز حس می شود، اظهار کرد: علاوه بر تحریم های خارجی، مشکلات داخلی نیز همچون غرض ورزی ها، سوء نیت هایی را باعث می شود که هدف ما شفاف سازی است.

گزارش های کیفی خودروسازان در این مدت نیز گواه این موضوع است که حتی در شرایط بحرانی نیز از کیفیت تولیدات قطعه سازان کاسته نشده است.

وی افزود: با اعمال تحریم ها قطعاتی همچون قطعات های تک امکان واردات نداشتند و ناقصی بسیاری از این خودروها نیز به دلیل کمبود این قطعات بود که در نهایت منجر به زیاندهی خودروسازان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گویا بانک مرکزی نمی خواهد رونق تولید محقق شود

گویا بانک مرکزی نمی خواهد رونق تولید محقق شود