مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:192019-10-21سياسي

زمان اجرای قانون ارتقای سلامت اداری تمدید شود


قانون ارتقای سلامت نظام اداری قانون خوبی است و از مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم زمان اجرای آن تمدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صدا و سیما؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی افزود: قانون رسیدگی به تخلفات اداری قانون خوب و کارآمدی در زمینه پیشگیری است و ابزاری در دست خود مدیران اداری برای برخورد با تخلفات است و در اختیار دستگاه قضایی نیست.

وی افزود: خود مدیران در سازمان و ادارات و هییت های رسیدگی به تخلفات اداری نباید فقط نسبت به کارمندان و کارکنان در سطوح پایین کار آمدی داشته باشد بلکه باید در همه سطوح کارآمد باشند.

رییس قوه قضاییه گفت: در همه سطوح در نظام اداری، قانون رسیدگی به تخلفات اداری و فعال کردن هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری می تواند بسیار کار آمد و در ایجاد سلامت اداری موفق باشد.

رییسی افزود: فلسفه فعال شدن حراست این بوده است که چشمان بیدار مدیران اداری در سراسر کشور باشند و حراست ها باید با بینایی، شنوایی، حساسیت و پیگیری، مسائل را در ادارات پیگیری کنند و نگذارند فساد در ادارات شکل بگیرد و این اقدام می تواند در پیشگیری از فساد موثر باشد.

رییس قوه قضاییه گفت: فعال شدن نظارت های درون سازمانی می تواند بهترین راهکار باشد برای باز شدن چشم و گوش مدیران به منظور خوب دیدن مسائل، نواقص و کاستی ها و رفع آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اجرای قانون ارتقای سلامت اداری تمدید شود

زمان اجرای قانون ارتقای سلامت اداری تمدید شود