مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:172019-10-21سياسي

قدردانی از موکب های مردمی برای جانفشانی در راه اربعین


ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با صدور اطلاعیه ای از مواکب مردمی شیفتگان دلدادگان امام حسین (ع) در خوزستان قدردانی کرد.

    - ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با صدور اطلاعیه ای از مواکب مردمی شیفتگان دلدادگان امام حسین (ع) در خوزستان قدردانی کرد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز آبادان، سید محمود موسوی افزود: بدون شک برپا کردن خیمه ی عزای سیدالشهدا و هزینه ی جان و مال برای آن حضرت، یکی از مهم ترین راه های جلب رضایت حق تعالی است.

حماسه بی نظیر مردمی در کنگره عظیم اربعین حسینی امسال به همراه حماسه حضور مواکب مردمی خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) نمایش دهنده صحنه ایثار عشق و عاطفه و محبت بین مسلمانان است.

شیفتگان دلدادگان حضرت سید الشهدا در استان خوزستان بار دیگر همچون سایر دلدادگان با آن حضرت، با تقدیم نذورات مشارکت خود را در پذیرایی از زائران اربعین حسینی به بهترین وجه از طریق برپایی مواکب موجبات تسهیل در خدمات رسانی هرچه بهتر به زوار حسین را فراهم کردند.

همچنین وی از زحمات و پشتیبانی تمام خدمتگزاران این حماسه بزرگ به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نیروهای نظامی،انتظامی و امنیتی، ادارات نهادها و سازمان های دولتی و مردم نهاد رسانه های جمعی، هیئت های مذهبی و خیریه ها و خادمان مواکب و همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از موکب های مردمی برای جانفشانی در راه اربعین

قدردانی از موکب های مردمی برای جانفشانی در راه اربعین