مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:042019-10-21بين الملل

کلینتون نامه ترامپ به اردوغان را به طنز کشید


هر چند که دونالد ترامپ به نوبه خود از بابت انتشار مطالب تحریک آمیز همراه با طعنه علیه مخالفانش در اینترنت شهرت دارد اما این بار هیلاری کلینتون با انتشار متنی طنز در فضای مجازی در تمسخر نامه اخیر ترامپ به رجب طیب اردوغان نشان داد، - در این زمینه می تواند رقیب خوبی برای این رییس جمهور آمریکا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا و رقیب سابق ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 این مطلب طنزآمیز خود در توییتر را در قالب یک نامه خیالی جان اف.

کندی، رییس جمهور اسبق آمریکا به نیکیتا خروشچف، از رهبران شوروی سابق منتشر و متن آن را با طعنه به محتوای نامه اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه ای او، تنظیم کرد.

اخیراً گزارش شد که ترامپ در این نامه جنجالی خود به اردوغان متنی سطح پایین را به کار برده و خطاب به رییس جمهور ترکیه گفته است: سختگیر نباش! احمق نباش! ؛ نامه ای که ظاهرا اردوغان بعد از خواندنش به سطح آشغال انداخته است.

کلینتون برای این پست جنجالی خود، از ظاهر سربرگ نامه رسمی رییس جمهور آمریکا به رهبر شوروی سابق استفاده کرده و تاریخ ارسال این نامه را نیز 16 اکتبر 1962 (زمان بالا گرفتن بحران موشکی کوبا) درج و در بالای آن نیز به شوخی نوشته است: در بایگانی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینتون نامه ترامپ به اردوغان را به طنز کشید

کلینتون نامه ترامپ به اردوغان را به طنز کشید