مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:002019-10-21اقتصادي

بارقه های امید را می توان در تجارت خارجی دید


رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: در چند سال اخیر بخش بازرگانی و تجارت خارجی کشور ما در شرایط بسیار سختی بوده است که در حال حاضر شاهد ایجاد بارقه های امید در این بخش هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسرو فروغان دوشنبه 29 مهر در جلسه کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: امروز تجارت خارجی و ارتباط اقتصادی کشورها با کشور ما در حال تغییرات زیادی است و می توانیم بگوییم راه های برای برقراری مجدد ارتباط با کشورهایی از جمله کشورهای اروپایی، چین و امارات باز شده است.

وی افزود: این درحالی است که خود این کشورها پیشنهاد دهنده راه های حل مشکلات مالی با کشور ما هستند و این رویه امید بخشی برای تجار و بازرگانان کشور خواهد بود.

فروغان با بیان اینکه در شرایط نامناسب تصمیم ها منطقی نیست و همه بخش های اقتصادی با مشکل روبرو می شود، اظهار کرد: برای برخورداری از اقتصاد فعال و پویا باید زنجیره اقتصادی شامل تمام بخش های از جمله صادرات، واردات، تولید و توزیع باید در کنار هم دیده شوند تا حرکت اقتصادی خوب و روان در کشور ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون شورای پژوهش اتاق بازرگانی فارس، اضافه کرد: اتاق بازرگانی فارس در دوسال اخیر در مسایل و مشکلات بخش اقتصاد، تجارت و بازرگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارقه های امید را می توان در تجارت خارجی دید

بارقه های امید را می توان در تجارت خارجی دید