مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:582019-10-21اقتصادي

رشد 100 درصدی آموزش های گردشگری در استان سمنان


سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: 22 دوره آموزشی گردشگری از ابتدای سال جاری تا کنون در این استان برگزار شده که نشانگر افزایش 100 درصدی آموزش گردشگری در این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا دوست محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از یک هزار نفر از فعالان حوزه گردشگری استان در تمامی اقشار و سنین در این دوره های آموزشی در قالب همایش، کارگاه و دوره های کوتاه مدت شرکت کرده اند.

وی گفت: این دوره ها شامل توانمندسازی دهیاران و فعالان روستاهای هدف گردشگری، خانه دارهای واحدهای اقامتی، کارکنان اداره کل میراث استان، رستوران های بین راهی و مدیران سفره خانه سنتی، مدیران تاسیسات گردشگری و راهنمایان گردشگری استان، گردشگری کودک و دوره آموزشی قوانین و مقررات مالیاتی است که در سراسر استان برگزار شده است.

دوست محمدی با اشاره به برگزاری فم تور آشنایی دفاترخدمات مسافرتی تهران با جاذبه های استان، افزود: در این فم تور مدیران دفاتر خدمات مسافرتی مطرح تهران با بخش مهمی از جاذبه های استان آشنا شدند.

وی گفت: شناخت صنعت گردشگری،اکوتوریسم، مبانی کیفیت خدمات گردشگری، اصول آداب و معاشرت و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری ، اصول پذیرایی نحوه پرداخت مالیات به ویژه مالیات بر ارزش اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی آموزش های گردشگری در استان سمنان

رشد 100 درصدی آموزش های گردشگری در استان سمنان