مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:502019-10-21فرهنگي

تئاتر عاشوراییان در همدان آغاز شد


تئاتر عاشوراییان در همدان آغاز شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، همایش استانی تئاتر عاشوراییان در همدان آغاز شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم افتتاحیه این همایش اظهار کرد: تولید آثار فاخر هنری با موضوع دینی و مذهبی، یکی از اولویت های این اداره کل است.

احمدرضا احسانی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های این حوزه برگزاری همایش موسیقی آیینی مذهبی در استان است، افزود: برنامه بعدی ما در حوزه موسیقی خواهد بود؛ تلاش می کنیم همایش موسیقی بومی و محلی استان را با رویکرد موسیقی آیینی برگزار کنیم.

وی از اجرای نمایش های تئاتر صاحبدلان و برگزاری همایش تئاتر عاشوراییان در استان خبر داد و تاکید کرد: ارتباط بین هنر و اعتقادات اسلامی ما ارتباط محکمی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که در مناسبت های مختلف دینی و مذهبی، برنامه های تاثیرگذاری در همدان برگزار کنیم.

همایش تئاتر عاشوراییان استان از 28 مهر تا 4 آبان ماه در مجموعه تئاتر شهر همدان و مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان ها برگزار می شود.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر عاشوراییان در همدان آغاز شد

تئاتر عاشوراییان در همدان آغاز شد