مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:412019-10-21اجتماعي

64 درصد تردد زائران اربعین از مرز مهران صورت می گیرد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بابیان اینکه 64 درصد تردد زائران اربعین از مرز مهران صورت می گیرد، گفت: این امر نشان از حجم ترافیک بالا در مرز مهران و محورهای مواصلاتی آن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار سید کمال هادیان فر بابیان اینکه ناجا طی 20 روز اخیر در تمام چهار محور اصلی مرزهای غربی کشور و استان های مجاور مستقر و بر مقوله ترافیک زوار اربعین نظارت دارد، ابراز داشت: سه میلیون و 600 هزار زائر از ایران اسلامی به کشور عراق سفر کردند که تا روز دوشنبه، 88 درصد آنان به کشور بازگشته اند.

وی افزود: در طول مدت رفت و آمد زائران (تقریباً برهه 20 روزه) با همکاری هایی که از سوی مردم و تمامی نهادهای ذی ربط انجام شده، خوشبتانه ترافیک روان و ایمنی را در سطح استان های غربی شاهد هستیم که در شرایط فعلی نیز وضعیت راه ها رضایت بخش است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، گفت: با توجه به اینکه تقریباً 64 درصد از تردد زائران از مهران بوده برای تخلیه بار در این مرز، از ساعت 16:30 روز جمعه تا صبح روز یکشنبه مسیر مهران-ایلام یک طرفه شد اما از شامگاه گذشته و صبح دوشنبه، تردد در این مسیر به صورت روان و عادی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 درصد تردد زائران اربعین از مرز مهران صورت می گیرد

64 درصد تردد زائران اربعین از مرز مهران صورت می گیرد