مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:372019-10-21اجتماعي

210 هزار زائر طی یک روز به کشور بازگشتند/ مهران شلوغ ترین مرز


فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی بابیان اینکه روز گذشته شاهد بازگشت 210 هزار زائر به کشور بودیم، گفت: 140 هزار نفر از این میزان فقط از مرز مهران به کشور بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار محسن فتحی زاده بابیان اینکه بیش از سه میلیون زائر در اربعین 98 به عتبات مشرف شدند، تأکید کرد: تا شامگاه یکشنبه بیش از دو میلیون و 800 هزار نفر به میهن اسلامی بازگشتند و تقریباً 250 هزار نفر در عراق حضور داشتند که طی امروز و روزهای آتی به کشور بازخواهند گشت.

وی بابیان اینکه شامگاه گذشته و صبح امروز تراکم ویژه ای در مرز مهران رقم خورده است، تأکید کرد: از 210 هزار نفری که تا شامگاه گذشته به مرزهای کشور بازگشته بودند، 140 هزار نفر مهران را برای ورود انتخاب کردند که این آمار نشان از حجم بالای تردد در این مرز مهم و استراتژیک ایران اسلامی می دهد.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی، بابیان اینکه اربعین یک عملیات موفق و خاص در دنیا است، گفت: خوشبختانه مشکلی درزمینه های امنیتی و انتظامی در اربعین 98 وجود نداشت و برنامه ها به شکل کاملاً مطلوب در حوزه مسئولیتی این قرارگاه پیش رفت.

فتحی زاده افزود: جمعیت زائران نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشتند و طبیعتاً حجم خودروهایی که به مرز گسیل شدند نیز تابعی از همین معادله است ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 هزار زائر طی یک روز به کشور بازگشتند/ مهران شلوغ ترین مرز

210 هزار زائر طی یک روز به کشور بازگشتند/ مهران شلوغ ترین مرز