مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:312019-10-21سياسي

نظارت و برخورد با متخلفین حرف اصلی شورای سلامت


برخورد با کافه های غیر مجاز و مراکز خرید ضایعات، جمع آوری متکدیان و نظارت بیشتر بر سلامت بوفه مدارس بخشی از مصوبات چهارمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گنبد کاووس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ چهارمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گنبد کاووس امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس در این جلسه از عزم جدی شورای تامین برای برخورد با کافه رستوران های غیرمجاز خبر داد و گفت: با پیگیری کمیسیون بند 20 ماده 55 تاکنون برای 11 ضایعاتی حاشیه شهر نیز رای صادر شده و 4 واحد آن تعطیل شده است.

کریمی با تاکید بر توجه به سلامت بوفه مدارس و لزوم نظارت جدی بر آن ها گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی که سلامت و امنیت غذایی جامعه را به خطر می اندازد با شماره 190 تماس بگیرند.

وی تشکیل پرونده سلامت برای همه افراد بالای 30 سال و لزوم مراجعه آن ها به مراکز بهداشتی را یکی دیگر از مصوبات این جلسه بر شمرد کریمی همچنین خواستار همکاری مردم برای برخورد با متکدیان شد و گفت: با گاز رسانی به محل نگهداری متکدیان، طرح جمع آوری متکدیان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و برخورد با متخلفین حرف اصلی شورای سلامت

نظارت و برخورد با متخلفین حرف اصلی شورای سلامت