مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:292019-10-21فرهنگي

ایرادات خود را درباره این دستورالعمل مطرح کنید!


مدیران کل دفتر نوسازی و تحول اداری و حقوقی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی تاکید کردند: اهالی تئاتر ایرادات مدنظر خود نسبت به دستورالعمل منتشر شده برای صدور مجوز اچرای نمایش را به اداره کل هنرهای نمایشی ارائه کنند تا برای بررسی و اصلاح آن ها اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر هفته گذشته که دستورالعمل صدور پروانه اجرای نمایش منتشر شد، با انتقادات مختلفی از سوی جمعی از تئاتری ها همراه بود و انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر هم در واکنش به این دستورالعمل نامه ای سرگشاده به سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشتند.

در این دستورالعمل که براساس مصوبه 461 شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشته شده بندهایی هست که عده ای معتقدند در خلق اثر هنری محدودیت ایجاد می کند و همین باعث ایجاد چالش هایی شده است.

در این باره سید سعید سرابی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت وگویی با ایسنا داشت.

او توضیح داد: بنا بر یک فرمت مشخص تهیه شده در این اداره کل، همانطور که در اطلاعیه هم گفتیم، دفاتر تخصصی اطلاعات لازم را می دهند و تا الان 10 دستورالعمل منتشر شده است.

در واقع کار تخصصی در دفتر تخصصی و کار تبدیل کردن آن به فرمت تهیه شده در دفتر تحول و نوسازی و کارهای حقوقی هم در دفتر حقوقی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات خود را درباره این دستورالعمل مطرح کنید!

ایرادات خود را درباره این دستورالعمل مطرح کنید!