مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:202019-10-21سياسي

واکنش انصارالله به توقف همکاری حزب عبدالله صالح با شورای عالی سیاسی یمن


رییس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی نسبت به تصمیم حزب کنگره مردمی وابسته به علی عبدالله صالح برای توقف مشارکت خود در نشست های شورای عالی سیاسی و نشست های وزارتی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المسیره، محمد علی الحوثی، رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به توقف مشارکت حزب کنگره مردمی این کشور در نشست های وزارتی و شورای عالی سیاسی یمن مستقر در صنعا اظهار کرد: برادران و مقامات محترم، اعلام توقف مشارکت یک اعلامیه حزبی است و شما به حکم قانون اساسی سوگند یاد کرده اید و حق انجام این کار را ندارید.

وی افزود: درباره توجیه توقف مشارکت من معتقدم که برادران در شورای سیاسی باید به برگزاری یک نشست فوق العاده و بررسی این موضع در نشست مذکور فرا بخوانند.

الحوثی ادامه داد: ملت یمن نیازمند حاکمیت نهادها هستند نه مواضع بی هدف.

حزب کنگره مردمی یمن پس از پایان نشست رهبران خود یکشنبه اعلام کرد در اعتراض به توافق انصارالله با حزب تجمع برای اصلاح یمن برای تبادل اسیران که منجر به تبادل 24 اسیر و زندانی شد که پنج تن از آنها از متهمان حادثه انفجار مسجد جامع دار الرئاسه صنعا در سال 2011 و متهم به تلاش برای ترور علی عبدالله صالح، رییس جمهوری سابق یمن هستند، در نشست های شورای عالی سیاسی و نشست های وزارتی ، پارلمانی و مجالس شورا شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انصارالله به توقف همکاری حزب عبدالله صالح با شورای عالی سیاسی یمن

واکنش انصارالله به توقف همکاری حزب عبدالله صالح با شورای عالی سیاسی یمن