مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:082019-10-21سياسي

باید آمار واقعی نشت متادون از سوی دانشگاه علوم پزشکی شود


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به نشت متادون گفت: باید آمار واقعی از نشت متادون را دانشگاه علوم پزشکی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کند تا به مرکز ارسال کنیم زیرا مجلس و ستاد می خواهد درباره نحوه توزیع متادون تصمیم گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا انارکی محمدی امروز 29 مهرماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با تشکر از تلاش ها در مقابله با مواد مخدر به ویژه نیروی انتظامی اظهار کرد: دو شب قبل یک تن و 136 کیلوگرم مرفین در ایست بازرسی مرصاد(دوراهی راین) کشف شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: طرح یاری گران زندگی مصوب ستاد مبارزه با مواد مخدر به منظور پیشگیری با اولویت آموزش و پرورش دنبال می شود که در استان کرمان نیز جلساتی داشته ایم و این طرح در سه محیط مدرسه، منطقه و استان با محوریت پیشگیری، درمان و صیانت پیگیری می شود و باید همه دستگاه ها کمک کنند.

انارکی محمدی با بیان اینکه 650 هزار نفر دانش آموز در استان کرمان داریم که با احتساب والدین و خانواده آنها، جمعیت بزرگی مخاطب آموزش و پرورش هستند و اجرای طرح یاری گر زندگی و آموزش ها می تواند موثر باشد بیان کرد: مرکز ماده 16 زنان کرمان تجهیز شده و آماده راه اندازی است و موافقت اصولی نیز دریافت کرده است که امیدواریم با رسیدن فصل سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید آمار واقعی نشت متادون از سوی دانشگاه علوم پزشکی شود

باید آمار واقعی نشت متادون از سوی دانشگاه علوم پزشکی شود