مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:042019-10-21سياسي

تهدیدات « مردم محور» شده است/ مصون سازی زیرساخت ها وظیفه ماست


رییس سازمان پدافند غیر عامل کشورگفت: تهدیدات امروز« مردم محور» شده و با ابزار رسانه و افکار عمومی شکل جنگ را تغییر و مردم را هدف قرار داده اند.

- رییس سازمان پدافند غیر عامل کشورگفت: تهدیدات امروز مردم محور شده و با ابزار رسانه و افکار عمومی شکل جنگ را تغییر و مردم را هدف قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در نشست خبری که صبح امروز دوشنبه 29 مهر برای تشریح برنامه های این سازمان به مناسبت هفته پدافند غیر عامل برگزار شد گفت: در سال 1382 بنا بر فرمان فرماندهی معظم کل قوا سازمان پدافند غیر عامل کشور به عنوان یک بخش از حوزه دفاع کشور ابلاغ و سازمان پدافند غیر عامل تاسیس شد و بنا بر همین 8 آبان ماه روز پدافند غیر عامل نامگذاری شده است.

وی افزود : وظیفه پدافند غیر عامل، دفاع از مردم و زیر ساخت ها کشور است،و در این راستا مصون سازی زیرساخت ها و صیانت از مردم را دنبال می کند، امروزه با توجه تغییر تهدیدات موضوع پدافند غیر عامل گسترش بسیاری یافته است.

سردار جلالی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پدافند غیر عامل گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت پدافند غیر عامل تاکید دارند و امسال با توجه به افزایش تحریم ها و تهدیدات، اقدامات ما عملیاتی تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات « مردم محور» شده است/ مصون سازی زیرساخت ها وظیفه ماست

تهدیدات « مردم محور» شده است/ مصون سازی زیرساخت ها وظیفه ماست