مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:012019-10-21اقتصادي

تشکیل 5 پایگاه موقت بازرسی همزمان با دهه آخر صفر در اطراف حرم مطهر


مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد خبر داد: در ایام دهه آخر صفر برای رفاه حال زائران و مجاوران پنج پایگاه موقت بازرسی در اطراف حرم مطهر رضوی اقدام به خدمت رسانی می کنند.

- امیر دلداری در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص تمهیدات اتاق اصناف مشهد در دهه آخر صفر گفت: هر ساله از حدود پنج روز مانده به آخر صفر طرح نظارتی اتاق اصناف آغاز می شود، اما در سال جاری به صورت غیر رسمی از یک ماه پیش این طرح را شروع کردیم.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد ضمن بیان این نکته که در این طرح واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر رضوی و منطقه ثامن را ملزم به درج قیمت و دادن فاکتور کردیم، ادامه داد: پیرو این اقدام در حال حاضر 75 درصد مغازه ها، قیمت را بر کالاهای خود درج کردند.

وی تصریح کرد: در این طرح یک ماهه که تا 15 مهر ماه ادامه داشت 24 هزار مورد بازرسی انجام و به واحدها تذکر شفاهی و اخطار کتبی داده شد.

دلداری ادامه داد: طرح اصلی اتاق اصناف در این ایام از ابتدای آبان ماه آغاز و تا دهم آبان ادامه دارد.

تشکیل 5 پایگاه موقت بازرسی در ایام دهه آخر صفر در مشهد مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد با اشاره به اینکه در منطقه طبرسی شمالی یک پایگاه ثابت بازرسی وجود دارد، ابراز کرد: در این ایام اقدام به راه اندازی پنج پایگاه موقت در مناطق عرصه میدان شهدا، خیابان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 5 پایگاه موقت بازرسی همزمان با دهه آخر صفر در اطراف حرم مطهر

تشکیل 5 پایگاه موقت بازرسی همزمان با دهه آخر صفر در اطراف حرم مطهر