مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:532019-10-21سياسي

رویداد کارآفرینی دورهمی در جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد


رویداد دورهمی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل و شتاب دهنده جاویدان با محوریت آسیب شناسی کسب و کارهای نوپا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت ایسنا، در این رویداد، کارگاه خلق ایده و خلاقیت به روش طوفان فکری توسط دکتر شریفی، اخبار فناوری و کارآفرینی توسط محسن پورزارع، الفبای استارتاپی و کارگاه کسب و کار و تفاوت کسب و کارهای کوچک و سنتی با استارتاپ ها توسط رامین عبدی و بررسی استارتاپ های کشمون و هانیکی توسط دکتر حسین واثقی اجرا شد و حاضران سئوالات خود را مطرح و پاسخ های مناسب را دریافت کردند.

در این رویداد معاون فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: یک کارآفرین طی رسیدن به اهدافش مصائبی خواهد داشت که نیاز به صبوری، برنامه ریزی و مهم تر از همه برنامه کاری و شناسایی بازار اقتصادی دارد.

مهران محمدی اظهار داشت: افراد دارای ایده باید قبل از اقدام حتماً بازار خود را شناسایی و تحلیل کنند و با کمک یک بازاریاب و حسابدار موفق شروع به کار کرده و در مسیر کارآفرینی به معنای خاص خود صبور و مقاوم باشند.

وی با قدردانی از شتاب دهنده جاویدان ادامه داد: در برنامه توسعه ششم جهاددانشگاهی برگزاری رویدادهای مختلف کارآفرینی پیش بینی شده است تا بتواند روحیه راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد کارآفرینی دورهمی در جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد

رویداد کارآفرینی دورهمی در جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد