مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:092019-10-21اقتصادي

13 میلیارد ریال اعتبار در راه های جنوب دامغان هزینه شد


بخشدار امیرآباد ضمن بیان اینکه 13 میلیارد ریال اعتبار در راه های جنوب دامغان هزینه شده است، گفت: با این اعتبارات روستاهای حسینان، رشم و معلمان از آسفالت مطلوب بهره مند شدند.

- رضا اردکانی در حاشیه بازدید فرماندار و جمعی از مدیران از روستاهای جنوب دامغان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه 13 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای راه های این روستاها هزینه شده است، ابراز داشت: در این راستا 25 هزار و 500 مترمربع آسفالت در حسینان، رشم و معلمان اجراشده است.

وی افزود: آسفالت، جدول گذاری و سنگ فرش در روستای رشم بااعتبار 440 میلیون تومان، آسفالت در روستای معلمان بااعتبار 550 میلیون تومان و آسفالت روستای حسینان بااعتبار 400 میلیون تومان از مهم ترین فعالیت های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دامغان در این روستاها بوده است.

بخشدار امیرآباد ضمن بیان اینکه با اجرای این پروژه ها مردم ساکن در این سه روستا از راه دسترسی خوب بهره مند شدند، ابراز داشت: یکی از مهم ترین زیرساخت ها برای توسعه روستاها توجه به مقوله راه است که این مهم باهمت بنیاد مسکن در حال انجام است.

اردکانی ضمن بیان اینکه پنج طرح توانمندسازی در بخش امیرآباد در قالب 80 پروژه در حال انجام است، تصریح کرد: منابع ذخیره آب شرب، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 میلیارد ریال اعتبار در راه های جنوب دامغان هزینه شد

13 میلیارد ریال اعتبار در راه های جنوب دامغان هزینه شد