مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:542019-10-21اقتصادي

موسسه رازی محصولاتش را با تکیه بر مواد اولیه داخلی تولید می کند


سرپرست بخش شیمی و تامین مواد اولیه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی ازجایگزینی مواد اولیه تولید داخل به جای مواد وارداتی خبر داد و گفت: این کار از خروج ارز از کشور و وقفه در تولید جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد زالی، سرپرست بخش شیمی و تأمین مواد اولیه مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به اینکه در بخش شیمی، تامین مواد اولیه و محیط کشت سه آزمایشگاه از جمله تأمین آب و مواد اولیه وجود دارد، گفت: آزمایشگاه تامین آب وظیفه تامین آب بخش عمده فرآیندهای بیولوژیک را بر عهده دارد و در راستای رسالتی که در تامین مواد اولیه بر عهده داریم به ماده ای به نام سدیم هیدروکساید یا سودسوزآور نیاز داریم که تاکنون از کشور عربستان وارد می شد.

سرپرست بخش شیمی و تأمین مواد اولیه مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بیان کرد: در سال جاری برای خرید این ماده شیمیایی با افزایش قیمت بسیار زیادی مواجه شدیم و بر اساس شناختی که از ظرفیت های بازار تولیدات شیمیایی کشور داشتیم، در نهایت پس از مذاکره با چندین شرکت داخلی، با یک شرکت به نتیجه رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه این شرکت که تمامی استانداردهای لازم برای سلامت و کیفیت را دارد با قیمتی بسیار کمتر از مشابه خارجی آن این محصول را تولید کرده، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود شع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه رازی محصولاتش را با تکیه بر مواد اولیه داخلی تولید می کند

موسسه رازی محصولاتش را با تکیه بر مواد اولیه داخلی تولید می کند