مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:522019-10-21اقتصادي

خرید اینترنتی باتری صبا به قیمت درب کارخانه از امداد باتری


باتری صبا به عنوان محصول برتر شرکت صبا باتری بوده و نیز 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا بر اعلام امداد باتری، شرکت امداد باتری نمایندگی فروش شرکت صبا باتری از بزرگ ترین و مشهورترین تولیدکنندگان باتری ماشین در سطح کشور است که توانسته است با تولید محصولات متنوع ازجمله باتری واریان جوابگوی نیاز مشتریان عزیز باشد.

برند واریان از بهترین و با کیفیت ترین باتری های شرکت صبا باتری است که دارای 12 ماه گارانتی تعویض بوده که پس از فعال سازی گارانتی قابل پیگیری توسط مشتریان عزیز است.

لازم به ذکر است جهت استفاده از گارانتی باتری صبا داشتن کارت گارانتی الزامی بوده و پس از مهر کردن کارت گارانتی توسط نماینده فروش خدمات آن در همه جای ایران قابل استفاده خواهد بود.

شرکت امداد باتری جزو تعداد محدودی از شرکت های ثبت شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای نمایندگی باتری صبا از شرکت صبا باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری صبا بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به صورت رایگان در تمامی نقاط شهر تهران است.

مشخصات باتری صبا: استفاده از تکنولوژی روز دنیا به نسبت دیگر تولیدات صبا باتری در تولید صفحات اکسپند دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ و یا دشارژ بودن باتری دارای قدرت بالای استارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اینترنتی باتری صبا به قیمت درب کارخانه از امداد باتری

خرید اینترنتی باتری صبا به قیمت درب کارخانه از امداد باتری