مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:442019-10-21سياسي

گسست بین نسلی سبب شده تا کودکان را نبینیم


معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری گفت: گسست بین نسلی سبب شده تا کودکان را نبینیم و درک نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود عباسی صبح دوشنبه در کنفرانس تخصصی حقوق کودک در ساری با بیان اینکه در دوره معاصر پیمان نامه های مختلف، حقوق کودک را کشف کرده اند تصریح کرد: نگاه به پیشینه ایران و اسلام نشان می دهد که به حقوق کودک در آن توجه ویژه شده است.

وی افزود: تمدن بزرگ ایران و اسلام و خدمات فراوان آن مجموعه ای از ارزش ها را فراروی ما گذاشته است و در هرجای عالم مردم نگاه ویژه به تمدن درخشان اسلام و ایران دارند.

وی با عنوان اینکه کودک حق زندگی شایسته دارد و حق دارد در کنار خانواده زیست مادی و معنوی داشته باشد گفت: کودک حق دارد سالم باشد و از مواهب اجتماع بهره مند و امنیت داشته باشند.

عباسی با اشاره به منظومه از حقوق کودکان تصریح کرد: مشخص بودن هویت و داشتن نام نیکو حق کودکان است و قانونگذاران، سیاستگذاران و برنامه ریزان رسالت سنگین تری برای تحقق حقوق کودک دارند و مجموعه ای از ارزش های بزرگ در فرهنگ و آموزه های دینی جایگاه سترگ دارند و باید با بهره گیری از ارزش ها راهکاری را فراروی جامعه قرار دهیم.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری با اظهار اینکه پیمان نامه بین المللی حقوق کودک مجموعه از حقوق را فراروی ما گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسست بین نسلی سبب شده تا کودکان را نبینیم

گسست بین نسلی سبب شده تا کودکان را نبینیم