مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:362019-10-21اقتصادي

احیای بافت تاریخی و قدیمی کاشان سالانه 10 میلیارد ریال هزینه دارد


مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان گفت: احیای بافت تاریخی و قدیمی کاشان سالانه بیش از ده میلیارد ریال هزینه در بردارد.

- امین چناری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری این سازمان بیش از 40 هزار مترمربع بلوک فرش و جدول تولید کرده است، اظهار داشت: از این مقدار 25 هزار مترمربع برای بهسازی معابر سواره رو کاشان و 15 هزار مترمربع آن برای بهسازی معابر پیاده رو شهر کاشان استفاده شده است.

وی از کف فرش و بدنه سازی در معابر ورودی بازار بزرگ کاشان در سه نقطه کوچه اصناف، کوچه درب زنجیر و پانخل خبر داد و ابراز داشت: این معابر با بیش از سه هزار مترمربع وسعت بهسازی شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان بیان داشت: 21 معبر سواره رو بافت تاریخی و قدیمی کاشان با متراژ تقریبی 15 هزار مترمربع نیز توسط این سازمان بهسازی شده است.

وی تصریح کرد: زیرسازی و بلوک فرش 25معبر سواره رو فاز دو ناجی آباد در متراژ تقریبی هفت هزار متر مربع نیز از جمله فعالیت هایی بوده است که سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان برای رفاه حال و آسودگی در تردد آسان ساکنین شهرک فاز 2 ناجی آباد کاشان انجام داده است.

چناری یکی از مهمترین وظایف این سازمان را بهسازی معابر دانست و اظهار داشت: در صورت خرابی آسفالت معابر در بافت تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بافت تاریخی و قدیمی کاشان سالانه 10 میلیارد ریال هزینه دارد

احیای بافت تاریخی و قدیمی کاشان سالانه 10 میلیارد ریال هزینه دارد