مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:312019-10-21سياسي

راهپیمایی اربعین خود یک رسانه شد


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت؛ شرکت کنندگان از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین حسینی با نمایش پرچم جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر شعار «حب الحسین یجمعنا» مهر تایید زدند.

- محمد وحدتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بستان آباد، راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی را رویدادی فرامذهبی و فرادینی اظهار داشت: اتحاد قوی حاصل از این راهپیمایی عظیم لرزه بر استکبار جهانی و بدخواهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی انداخته است.

وحدتی با بیان اینکه تصاویر منتشر شده از این رخداد جهانی نشان می دهد که راهپیمایانی از کشورهای جهان با پرچم جمهوری اسلامی ایران و با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت کرده اند، یادآور شد: این حرکت بیانگر این است که آنان علاقه و محبت خود به نظام اسلامی ایران را در قالب پیاده روی اربعین نشان می دهند که این خود مهر تاییدی بر شعار حب الحسین یجمعنا است.

  دشمنی ها و بایکوت رسانه ای نقش برآب شد، راهپیمایی اربعین خود یک رسانه شد وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان امسال نیز از تمام روش ها برای خدشه دار کردن این راهپیمایی عظیم جهانی استفاده کردند، گفت: تمامی دشمنی ها برای تضعیف این رویداد نقش برآب شد و حتی بایکوت رسانه ای هم جواب نداد تا جایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین خود یک رسانه شد

راهپیمایی اربعین خود یک رسانه شد