مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:022019-10-21اجتماعي

3400 اتوبوس از استان ایلام به نقاط مختلف کشور اعزام شده است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام با اشاره به حجم بالای تردد زائران از مرز مهران گفت: سه هزار و 473 اتوبوس از استان به نقاط مختلف کشور اعزام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، نور الله دلخواه بابیان اینکه سرعت بخشی به حمل ونقل زائران از پایانه های مسافربری تا استان های محل سکونت زائران در دستور کار است، اظهار داشت: سه هزار و 473 اتوبوس از استان ایلام به نقاط مختلف کشور اعزام شده است و در حال جابه جایی زائران اربعین هستند.

وی با تأکید بر اینکه این آمار با سال گذشته قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: در حال حاضر 250 اتوبوس دپو شده در پایانه برکت مستقر است و اتوبوس هایی که حرکت کردند در کمتر از 72 ساعت دیگر به استان ایلام بازمی گردند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد زائران در مسیر ورود به مرز بیش از آمار خروجی زائران از مرز مهران است، افزود: زائرانی که از سایر مرزهای کشور خارج شدند برای ورود به کشور مرز مهران را انتخاب کردند که این امر نیازمند تمهیدات ویژه برای حمل ونقل زائران است.

دلخواه بابیان اینکه نظارت مستمر بر عملکرد پایانه ها و رانندگان وجود دارد و با مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی انجام می شود، یادآور شد: مشکلات زائرانی که منتظر اتوبوس هستند تا ساعاتی دیگر رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3400 اتوبوس از استان ایلام به نقاط مختلف کشور اعزام شده است

3400 اتوبوس از استان ایلام به نقاط مختلف کشور اعزام شده است