مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 05:542019-10-21دانش

ابعاد رسانه ای و هنری موسیقی محرم بررسی می شود


نشست تخصصی «مطالعه انتقادی ابعادی هنری و رسانه ای موسیقی محرم» روز سه شنبه 30 مهر ماه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

- نشست تخصصی مطالعه انتقادی ابعادی هنری و رسانه ای موسیقی محرم روز سه شنبه 30 مهر ماه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست تخصصی مطالعه انتقادی ابعادی هنری و رسانه ای موسیقی محرم ساعت 14 تا 16 روز سه شنبه 30 مهر ماه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

در این نشست ابراهیم فیاض عضو هیات علمی گروه انسان شناسی دانشگاه تهران و عبدالله بیچرانلو عضو هیات علمی گروه علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران سخنرانی می کنند.

در توضیح این نشست آمده است: نظر به اهمیت جایگاه هنر موسیقی در آیین های سوگواری و مناسک دینی ماه محرم، در این نشست تلاش می شود با تبیین و تنویر ابعاد هنری و رسانه ای موسیقی های تولیدشده در این عرصه، نحوه کاربست آنها و نیز چگونگی تاثیرگذاری این تولیدات بر مناسک و آیین های ماه محرم، واکاوی گردد.

تحلیل منتقدانه تحولات رخ داده در این گونه های موسیقی در تولید و مصرف، از رویکردهای این نشست در محورهای مورد بحث خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد رسانه ای و هنری موسیقی محرم بررسی می شود

ابعاد رسانه ای و هنری موسیقی محرم بررسی می شود