مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 05:502019-10-21اجتماعي

مغفول ماندن کنترل هوشمند ترافیک در مرکز خراسان جنوبی


68 کشته و 5 هزار و 228 زخمی در تصادفات 5 سال گذشته در بیرجند نتیجه مغفول ماندن کنترل هوشمند ترافیک در این شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به تعداد کشته ها و زخمی های تصادفات 5 سال گذشته در بیرجند گفت: براساس بررسی های صورت گرفته، آمار حوادث ترافیکی در مراکز استانها و شهرهایی که در آنها به توسعه و تجهیز دوربین ها، معابر شهری، تقاطع ها، زیرگذرها و روگذرها برای ترددها بیشتر توجه شده بسیار کاهش یافته است.

سرهنگ عباسی افزود: با توجه به اینکه در مرکز استان دوربین هوشمند کنترل ترافیک، سیستم حمل و نقل و چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند وجود ندارد، وضعیت موجود شهر بیرجند در حد مرکز استان نیست و متولیان امر باید اقدامات موثرتری انجام دهند.

وی در ادامه یکی از مشکلات جدی را مربوط به حوزه فرهنگ رانندگی دانست و افزود: باید به دنبال تغییر رفتارهای غلط و فرهنگ سازی نیز باشیم چرا که 92 درصد تصادفات مربوط به عامل انسانی است و تا زمانی که تغییر رفتار صورت نگیرد تعداد کشته ها کاهش نخواهد داشت.

سرهنگ عباسی رویکرد پلیس راهور و شهرداری ها در حوزه ترافیک درون شهری را کاملا تعاملی عنوان کرد و گفت: اگر تمام 33 دستگاه متولی و مسئول در حوزه ترافیک، بر روی رفتار و فرهنگ سازی متمرکز شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغفول ماندن کنترل هوشمند ترافیک در مرکز خراسان جنوبی

مغفول ماندن کنترل هوشمند ترافیک در مرکز خراسان جنوبی