مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 05:462019-10-21فرهنگي

هالیوود چگونه از «ترمیناتور» به حضیض «مارول» رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نظر می رسد آنچه باعث شده تا کمپانی سینمایی مارول این روز ها زیر شدیدترین انتقاد های برخی چهره های شاخص سینمایی قرار بگیرد این است که اصالت سرگرمی در این آثار حرف اول را می زند.

- مارول چیست و چرا این روز ها از سوی برخی بزرگان و پیشکسوتان سینمای جهان علیه این غول فیلمسازی امریکایی موضع گیری می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نظر می رسد آنچه باعث شده تا کمپانی سینمایی مارول این روز ها زیر شدیدترین انتقاد های برخی چهره های شاخص سینمایی قرار بگیرد این است که اصالت سرگرمی در این آثار حرف اول را می زند.

مارول طی کمتر از دو دهه و به ویژه طی سال های اخیر توانسته به لحاظ جذب تماشاگر برای آثارش موفق عمل کند و معمولاً بسیاری از آثار این کمپانی در میان باکس آفیس های این سال ها قابل مشاهده است.

باکس آفیس به لیست 10 فیلمی گفته می شود که در جدول هفتگی آثار سینمایی بیشترین فروش را به خود اختصاص داده باشند.

مارول کمپانی ای است که به ساخت فیلم های ابرقهرمانی مشهور است؛ آثاری که با رؤیا ها و تخیلات انسان قرون 20 و 21 شکل گرفته است.

اسپایدرمن، تسخیرناپذیران، مرد آهنی، هالک شگفت انگیز و فیلم هایی از این دست جزو آثاری هستند که مارول با ساخت آن ها توانسته دنیایی ابرقهرمانی و پرحادثه ای برای مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هالیوود چگونه از «ترمیناتور» به حضیض «مارول» رسید

هالیوود چگونه از «ترمیناتور» به حضیض «مارول» رسید