مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 04:592019-10-21اقتصادي

تکمیل دایک حفاظتی شهر معمولان نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: برای تکمیل دایک حفاظتی شهر معمولان 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا میرزایی در بازدید از پروژه ساماندهی رودخانه کشکان در شهر معمولان بیان کرد: در سیل 12 فروردین ماه سال جاری، بخشی از منازل مسکونی که در بستر سیلابی و حریم رودخانه قرار داشتند به طور کامل تخریب شدند، همچنین پل ابراهیم آباد که شهر معمولان را به روستای ابراهیم آباد و منطقه آمیران کوشکی وصل می کند، تخریب شد.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای بلافاصله پس از فروکش کردن سیل، نسبت به تعیین حد بستر و حریم رودخانه کشکان در شهر معمولان اقدام کرد و نقشه حریم و بستر در اختیار دستگاه های ذی ربط از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازسازی، جابجایی و نوسازی واحدهای مسکونی قرار داده شد.

میرزایی بیان کرد: دایک حفاظتی شهر معمولان به کارفرمایی شرکت آب منطقه ای لرستان در دست ساخت است و حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در خصوص وضعیت اعتباری این پروژه گفت: مبلغ پیمان 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی است ولی برای تکمیل دایک حفاظتی شهر معمولان حداقل 15 میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است.

این مسئول تصریح کرد: در صورتی که کل تخصیص سال 98 این پروژه 80 میلیون تومان است و پیمانکار پروژه تاکنون از ظرفیت و توان مالی خود استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل دایک حفاظتی شهر معمولان نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار

تکمیل دایک حفاظتی شهر معمولان نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار