مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 20:012019-10-20حوادث

آتش سوزی یک واحد مرغداری در سرخه مهار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سرهنگ محمد مهرابی شامگاه یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه هوشیاری مأموران انتظامی سرخه منجر به اطفای حریق یک واحد مرغداری در این شهرستان شد، - فرمانده انتظامی سرخه بابیان اینکه یک واحد مرغداری شهرستان به دلایل نامعلوم دچار حریق شده بود، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سرهنگ محمد مهرابی شامگاه یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه هوشیاری مأموران انتظامی سرخه منجر به اطفای حریق یک واحد مرغداری در این شهرستان شد، ابراز داشت: غروب امروز یک شنبه مأموران انتظامی پاسگاه افتر شهرستان با مشاهده حجم بالای دود غلیظ در منطقه ای از روستای مومن آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به هوشیاری و حس مسئولیت پذیری مأموران انتظامی، افزود: بررسی های اولیه پلیس حاکی از این بود که یک واحد مرغداری به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شده و در حال سوختن است.

فرمانده انتظامی سرخه بابیان اینکه آتش با همراهی مأموران آتش نشانی این شهرستان به موقع اطفا شد، ابراز داشت: خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندید و آتش سوزی تلفات جانی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی یک واحد مرغداری در سرخه مهار شد

آتش سوزی یک واحد مرغداری در سرخه مهار شد