مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 17:592019-10-20اجتماعي

نظارت بر سرویس مدارس اردبیل تداوم می یابد


رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به منظور رعایت اصول و قوانین تعیین شده، نظارت بر سرویس مدارس دانش اموزان استان اردبیل با جدیت ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داور صابر بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از سرویس های حمل و نقل دانش آموزان شهرستان اردبیل عنوان کرد: با اجرای طرح گسترده نظارت بر سرویس های مدارس دانش آموزان با هر گونه نقض قوانین برخورد خواهد شد.

به گفته وی در این خصوص طرحی نیز با مشارکت پلیس راهور، اتحادیه آژانس داران و سازمان نظارت بر حمل و نقل شهرداری اردبیل اجرایی می شود تا نظارت بر سرویس های حمل و نقل دانش آموزان طبق اصول و چارچوب تعیین شده با جدیت تداوم یابد.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اردبیل بر ضرورت رعایت استانداردهای تعیین شده برای سرویس حمل و نقل دانش آموزی تأکید کرد و یادآور شد: عدم استفاده از شیشه دودی و نصب نکردن برچسب های تبلیغاتی بر روی خودرو و توجه به ظرفیت مجاز خودروی سواری از جمله موارد تأکید شده در سرویس های مدارس است.

صابر ادامه داد: لزوم سوار نکردن دو سرنشین در جلوی وسیله نقلیه و سوار نکردان دانش آموزان به صورت مختلط از دیگر مواردی است که در نظارت های مذکور مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر سرویس مدارس اردبیل تداوم می یابد

نظارت بر سرویس مدارس اردبیل تداوم می یابد