مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 17:502019-10-20اقتصادي

26 طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری اجرا می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از اجرای 26 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلیل جباری در زمینه روند اجرای طرح ها اظهارداشت: 26 پروژه سرمایه گذاری با میزان 5520 میلیارد ریال و اشتغال زایی 870 نفر دارای پیشرفت فیزیکی دارای 30 درصد درحال اجرا است.

وی ادامه داد: با توجه به حمایت هایی که در زمینه تامین تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی، منابع داخلی بانک ها، تسهیلات اشتغال روستایی و رونق تولید و همچنین اعطای کمکهای فنی و اعتباری وجود دارد، تقاضای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان افزایش یافته است.

جباری اضافه کرد : در زمینه ایجاد تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، بوم گردی، گردشگری سلامت و سفرخانه سلامت 55 موافقت اصولی صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: میزان سرمایه گذاری مجوزهای مورد نظر 5000 میلیارد ریال و فرصت شغلی ناشی از اجرای این طرحها 1288 نفر خواهد بود.

جباری خطرنشان کرد: با اجرای این طرحها و بهره برداری از آنها 708 اتاق و 1382 تخت به مجموع ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی استان آذربایجان غربی اضافه خواهد شد.

وی یاد آور شد : بر اساس پیش بینی های به عمل آمده تا پایان سال 99 تمامی این طرح ها به بهره برداری خواهند رسید که با بهره برداری از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری اجرا می شود

26 طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری اجرا می شود