مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 17:322019-10-20سياسي

نقش مهم ارائه آمارهای دقیق در تصمیم گیری های مدیریتی


معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه برای تصمیم سازی های مهم مدیریتی نیازمند برخورداری از آمارهای دقیق همراه با جزییات هستیم، گفت: در این خصوص سازمان ثبت احوال نقش محوری ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز ندایی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ثبت احوال اردبیل که در محل سالن همایش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، عنوان کرد: برخورداری از آمار دقیق جمعیتی راهکار مدیریت آسیب های اجتماعی بوده و این موضوع نقش مهم و حیاتی سازمان ثبت احوال را یادآور می شود.

وی ادامه داد: با توجه به قرارگیری در آستانه انتخابات نیازمند طراحی سیستم جامعی هستیم که طی آن روند مهاجرت و تغییرهای نشانی محل سکونت افراد به صورت دقیق مشخص شود تا میزان مشارکت نیز به خوبی بر اساس جمعیت موجود مشخص گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در ادامه به ذکر مثالی در خصوص اهمیت آمار ثبت احوال در پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی پرداخت و افزود: در موضوع طلاق چنانچه آمار ارائه شده با جزییات دقیق مناطق مختلف استان همراه گردد، تصمیم گیری برای مدیریت آسیب و شناسایی عوامل دخیل به شکل مطلوبی امکان پذیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم ارائه آمارهای دقیق در تصمیم گیری های مدیریتی

نقش مهم ارائه آمارهای دقیق در تصمیم گیری های مدیریتی