مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 16:062019-10-20سياسي

پیام تسلیت عاملی به دبیر ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت پدر و مادر آقاسی، دبیر و معاون نظارت و برنامه ریزی ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است: مَنْ مَاتَ عَلَی حُبِّ آلِ مُحَمَّدٍ مَاتَ شَهِیداً (پیامبر اکرم (ص) جامع الأخبار، جلد 1، صفحه 165) جناب آقای دکتر آقاسی دبیر محترم و معاون نظارت و برنامه ریزی ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی ضایعه درگذشت پدر و مادر عزیز جناب عالی را که در راه بازگشت از سفر معنوی اربعین حسینی دچار سانحه شدند، به جناب عالی و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم.

ایشان که پس از شرکت در کنگره عظیم اربعین و زیارت عتبات عالیات به دیار معبود شتافتند، بی شک قرین رحمت واسعه الهی و متنعم به هم جواری با اهل بیت عصمت و طهارت خواهند بود.

آن عزیزان که عمر خود را وقف عشق عمیق و خالصانه به آستان پاک ائمه اطهار خاصه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) کردند، جان خود را نیز در این راه مقدس نثار ایشان کردند و ان شاءالله در بهشت برین مهمان سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا هستند.

قاعده هستی و دنیای فانی برآمدن، اندکی ماندن و سپس کوچ به سوی معبود است و خوشا به حال آنان که به تعبیر امام صادق (ع) کسی که در راه زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از دنیا بروند و از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت عاملی به دبیر ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی

پیام تسلیت عاملی به دبیر ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی