مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 15:562019-10-20اقتصادي

توسعه ارتباطات اتحادیه تعاونی ها با سایر کشورها در دستور کار است


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید بابیان اینکه توسعه ارتباطات اتحادیه تعاونی ها با سایر کشورها در دستور کار است، گفت: این امر به تولید محصول با عملکرد بالا در بخش کشاوزی کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رزاقی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران عامل شرکت تعاونی های تولید استان سمنان به میزبانی تعاونی تولید روستایی شهدای میغان شاهرود ضمن بیان اینکه توسعه ارتباطات اتحادیه تعاونی ها با سایر کشورها در دستور کار است، ابراز داشت: گسترش این همکاری ها می تواند منتهی به توسعه کشت گلخانه ها و درنهایت تولید محصول با عملکرد بالا منتهی شود.

وی ضمن بیان اینکه تعاون روستایی برای رسیدن به این هدف گذاری برنامه راهبردی را اتخاذ کرده است، افزود: هم اکنون به عنوان مثال برای توسعه کشت کلزا با کشور هند و برای واردات بذر از سایر کشورها و برای تولید از سویس بهره گرفته شده است تا عملکرد حوزه این محصول افزایش یابد.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های تولید کشور بابیان اینکه همکاری و هم افزایی در بخش کشاورزی می تواند به حل مشکلات این حوزه کمک کند، ابراز داشت: خوشبختانه در حوزه تولید ظرفیت های مطلوبی در کشور وجود دارد که احصا هر یک از این بخش ها و همکاری با دیگر کشورها می تواند درنهایت منجر به توسعه کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ارتباطات اتحادیه تعاونی ها با سایر کشورها در دستور کار است

توسعه ارتباطات اتحادیه تعاونی ها با سایر کشورها در دستور کار است