مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 15:392019-10-20سياسي

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در قزوین حرکت ارزشمندی است


نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در قزوین حرکت فرهنگی ارزشمندی در صیانت از اصالت ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه هماهنگی دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی عصر یکشنبه با حضور جمالی پور استاندار، سیده حمیده زرآبادی و روح الله بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، روسای دانشگاهها و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

سیده حمیده زرآبادی در این جلسه گفت: متاسفانه هوبت و فرهنگ فاخر گذشته در حال کم رنگ شدن است و اگر به این موضوع بی تفاوت باشیم آسیب های جدی خواهیم دید.

وی افزود: زمان مدرسه و اغاز دوران علم آموزی بهترین فرصت برای آموزش است و باید بستری فراهم شود تا راهکارها برای آموزش هویت ایرانی اسلامی بکار گرفته شود.

زرآبادی تصریح کرد: این که از مقالات علمی در همایش استفاده می شود کار ارزشمندی است اما با برگزاری برنامه های جنبی می توانیم تاثیرگذاری همایش را دوچندان کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: باید تلاش کنید تا همایش هویت کودکان ایران اسلامی با تراز علمی خوبی برگزار شود و برنامه های جنبی مانند قصه گویی و نمایشگاه می تواند به غنای همایش کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در قزوین حرکت ارزشمندی است

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در قزوین حرکت ارزشمندی است