مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 15:102019-10-20سياسي

امسال از 50 تن اورانیوم بومی استفاده خواهیم کرد


دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امسال از 50 تن اورانیوم بومی استفاده خواهیم کرد، ما به 27 تن اورانیوم غنی شده برای یک رآکتور هزار مگاواتی نیاز داریم و هدف گذاری ما 5 رآکتور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی اصغر زارعان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهل و یکمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: وظایف حاکمیتی را دنبال می کند که وظیفه اصلی آن در تولید برق پاک، سامانه های پرتودهی، تولید رادیوداروها، لیزرها و داشتن چرخه سوخت است.

وی افزود: مسئله هسته ای مسئله ای خاصی است، اما بهانه ای برای دشمنان است و خودشان هم این را می دانند، اما ما با ایستادگی و مقاومت و تدبیر و هوشمندی باید کارمان را جلو ببریم.

زارعان ادامه داد: نظام سلطه و استکبار به دنبال افزایش دادن هزینه های ماست و ما باید هزینه های خودمان را در بعد سیاسی و مادی مدیریت کنیم که تا امروز، رهنمودهای رهبری و بهره مندی از اساتید و دانشگاه ها موجب شده که روز به روز در اقتدار خودمان مقابل دشمن بایستیم.

دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی گفت: نباید توقف کنیم و بسنده به آنچه هستیم داشته باشیم، چون دشمن بیشتر به ما می تازد، سختی ها می گذرد، ضمن اینکه ایران اسلامی سخت تر از اینها را دیده و مطمئن باشید آینده خوبی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال از 50 تن اورانیوم بومی استفاده خواهیم کرد

امسال از 50 تن اورانیوم بومی استفاده خواهیم کرد