مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 14:562019-10-20بين الملل

واکنشها به گزارش سفارشی سعودی درباره اوضاع زندان ها


به نقل از پایگاه اینترنتی العربی الجدید، گزارش سفارشی رژیم سعودی درخصوص وضعیت زندان های عربستان سعودی بخصوص زندان های زنان با واکنش گسترده مخالفان این رژیم مواجه شد.

این پایگاه اینترنتی در یادداشتی نوشت: در عربستان سعودی دو نوع تصویر از زندان وجود دارد؛ تصویر نخست مربوط به زندانی است که سازمان های حقوق بشری و گزارش های بین المللی با اتکا به سخنان نجات یافتگان از این زندانها یا خانواده هایشان به آن استناد می کنند و تصویر دوم چیزی است که رسانه های سعودی یا مورد حمایت مالی این رژیم نظیر MBC و روتانا ارائه می دهند.

هفته گذشته سمر المقرن روزنامه نگار زن عربستانی در صفحه توییتر خود بخش هایی از یک گزارش تصویری از زندان بریمان جده پخش کرد.

وی در این گزارش که از شبکه MBC پخش شد گفت: من به قصد بازدید از یک زندان به اینجا آمدم اما آنچه در اینجا می بینم در واقع یک هتل و تفرج گاه است.

وی در این گزارش تصاویری از سالن های زیبا و اتاق خواب هایی شبیه به اتاق های هتل به نمایش گذاشت و گفت: این اتاقها محل ملاقات خانواده ها با زندانیان است.

این گزارش بر موضوع زنان تمرکز دارد و هدف از آن تلاش برای از بین بردن آثار گزارش هایی است که درخصوص شکنجه لجین الهذول Loujain Alhathloul و دیگر زندانیان زن توسط گارد سلطنتی سعودی به ریاست سعود القحطانی فاش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنشها به گزارش سفارشی سعودی درباره اوضاع زندان ها

واکنشها به گزارش سفارشی سعودی درباره اوضاع زندان ها