مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 14:212019-10-20سياسي

ثبت نام اموال مسئولان در شبکه ملی آغاز شد


سامانه ثبت دارایی مسئولان روی شبکه ملی قرار گرفت و مسئولان که دارای حساب کاربری «ثنا» هستند از امروز می توانند اموال و دارایی های خود را ثبت کنند.

- سامانه ثبت دارایی مسؤولان روی شبکه ملی قرار گرفت و مسؤولان که دارای حساب کاربری ثنا هستند از امروز می توانند اموال و دارایی های خود را ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سامانه ثبت دارایی مسئولان روی شبکه ملی قرار گرفت.

سامانه ثبت اموال و دارایی مقامات، مسؤولان و کارگزاران کشور 31 شهریور رونمایی شد و مسؤولان به مدت یک ماه فرصت پیدا کردند اموال خود را ثبت کنند.

بر اساس اصل 142 قانون، دارایی رهبر، رییس جمهور، وزیران و معاونان قبل و بعد از خدمت توسط رییس قوه قضاییه و یک ماه بعد از اتمام مأموریت اموال باید اعلام شود.

همچنین بر اساس این قانون، مسؤولان باید تعهد بدهند که لیست اموال خود را اعلام کنند و این شرط تصدی هاست و به غیر از اصل 144 و فهرست مربوطه، 24 عنوان و مسؤولیت شامل این قانون می شود که باید این متصدیان، اموال خود و خانواده شان را ثبت کنند.

در این فهرست، نمایندگان مجلس، اعضای مجمع تشخیص نظام و شورای نگهبان، تا رده مدیر کلی در سازمان ها قرار دارد و در واقع حدود 250 هزار نفر شامل این قانون می شوند که باید اموال خود را لیست و اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام اموال مسئولان در شبکه ملی آغاز شد

ثبت نام اموال مسئولان در شبکه ملی آغاز شد