مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 14:002019-10-20سياسي

تلاش ناکام ائتلاف سعودی در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی


رییس هیات پارلمانی ایران در صد و چهل و یکمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) از تلاش ناکام کشورهای همسو با عربستان سعودی در این اجلاس خبر داد.

- رییس هیات پارلمانی ایران در صد و چهل و یکمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) از تلاش ناکام کشورهای همسو با عربستان سعودی در این اجلاس خبر داد.

سیده فاطمه حسینی رییس شورای اجرایی ایران در IPU در گفت و گو با ایسنا با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدبیرکل اتحادیه بین المجالس جهانی مبنی بر ضرورت اعزام هیاتی به یمن و مشاهده تحولات جامعه جنگ زده این کشور از نزدیک گفت: در این گزارش همچنین بر ضرورت بررسی وضعیت حقوق بشر نمایندگان مجلس یمن و شنیدن صدای نمایندگان از هر دو طیف تاکید شده است.

رییس هیات پارلمانی ایران در اجلاس اخیر IPU، با بیان اینکه در مرحله رای گیری این گزارش، با وجود مخالفت برخی کشورهای دارای مواضع همسو با عربستان و امارات، گزارش دبیرکل IPU مورد تصویب قرار گرفت، گفت: علی رغم تلاش فراوان کشورهای ائتلاف سعودی در این اجلاس و بیان ادعاهای کذب ضد ایرانی، آنها ناکام ماندند و موفق به تحمیل مواضع خود به اجلاس بین المجالس نشدند.

رییس شورای اجرایی ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی توضیح داد: در جریان تصویب گزارش ارائه شده از سوی دبیرکل IPU در خصوص وضعیت یمن و حقوق بشر نمایندگان در یمن و مشروعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ناکام ائتلاف سعودی در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی

تلاش ناکام ائتلاف سعودی در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی