مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 13:562019-10-20فرهنگي

تکذیب ادعای سازنده فیلم کلوپ همسران


اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما ادعای آقای مهدی صباغ زاده تهیه کننده و کارگردان فیلم کلوپ همسران را رد کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این کارگردان امروز 28 مهر در گفتگو با خبرگزاری مهر مدعی شده بود که پخش نشدن آگهی و زیرنویس فیلمش تنها به علت مخالفت رییس سازمان صدا و سیما بوده و کمیته بررسی کننده فیلم که زیر مجموعه اداره کل بازرگانی صدا و سیما است مخالفتی با پخش تبلیغ تلویزیونی و زیرنویس فیلم کلوپ همسران نداشته است.

آقای مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی با ذکر علل مخالفت این کمیته با پخش تبلیغات تلویزیونی و زیرنویس این فیلم، ادعای کارگردان و تهیه کننده فیلم کلوپ همسران را به طور کامل رد کرد و تصویر نامه مورخ 98.

7.

2 خود به ریاست سازمان را درباره علل مخالفت کمیته بررسی فیلم در اختیار اداره کل روابط عمومی سازمان قرار داد.

وی ادامه داد: در صورت جلسه این کمیته که به امضای کارشناسان آن که همگی از چهره های شناخته شده فیلم و سریال تلویزیون هستند رسیده به صراحت علل مخالفت اعضای کمیته ذکر شده است.

آقای مهدوی مهر افزود: متن این صورتجلسه از این قرار است: با توجه به اینکه این فیلم فاقد هرگونه پیام مثبت و آموزنده بوده است و از طرفی الفاظ نامنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعای سازنده فیلم کلوپ همسران

تکذیب ادعای سازنده فیلم کلوپ همسران