مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 13:412019-10-20اقتصادي

رزرو و خرید بلیط قطارهای خارجی و اتوبوس خارجی


در صورتی که قصد سفر به کشورهای بزرگ یا اروپایی دارید، می توانید هزینه سفر خود را مدیریت کنید و از وسایل نقلیه عمومی برای تماشای جاذبه های گردشگری استفاده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام 20 پیمنت، به طور مثال خرید بلیط قطار اروپایی از آلمان به پاریس به راحتی می توانید از سایت های خارجی پیدا کنید و پرداخت ارزی خرید بلیط قطار را به بیست پیمنت بسپارید.

نحوه پرداخت هزینه رزرو بلیط قطار ابتدا از میان سایت های خارجی ارائه دهنده خدمات : در این حالت شما با کارت اعتباری صادرشده خودتان پرداخت ارزی را انجام می دهید.

2- خدمات پرداخت ارزی: در این حالت از طریق خدمات پرداخت ارزی 20 پیمنت، پرداخت ارزی شما را با کارت های اعتباری خودمان انجام می دهیم و رسید پرداخت برای شما ارسال می شود.

در هنگام واردکردن آدرس ایمیل (پست الکترونیکی) خودتان دقت لازم را داشته باشید، چراکه تمام وب سایت های فروش بلیط قطار و اتوبوس، امکان صدور بلیط الکترونیکی بر روی ایمیل دارند و اطلاعات مسیر حرکتتان بر روی ایمیل برایتان ارسال می شود.

آیا امکان لغو رزرو و خرید بلیط قطار خارجی وجود دارد؟ همواره یکی از سوال های مشتریان گرامی هنگام رزرو و خرید بلیط قطار یا اتوبوس خارجی و همچنین هنگام رزرو هتل خارجی یا بلیط هواپیما خارجی شرایط کنسل کردن و بازگشت هزینه پرداخت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزرو و خرید بلیط قطارهای خارجی و اتوبوس خارجی

رزرو و خرید بلیط قطارهای خارجی و اتوبوس خارجی