مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:192019-10-20اقتصادي

ترب؛ تجربه ی خرید آسان، مطمئن و مقرون به صرفه


ترب موتور جست وجوی هوشمند خرید است که امکان مقایسه قیمتِ بیش از چهار میلیون کالا از قیمت گوشی و لوازم منزل گرفته تا لوازم سوپر مارکتی را در بیش از 1600 فروشگاه معتبر اینترنتی فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین، روزبه روز با اقبال بیش تری از سوی مردم، مواجه می شود و فروشگاه های اینترنتی هم، هر روز در حال گسترش هستند.

موضوعی که افراد در خرید خود، آن را بسیار تجربه می کنند و توجه آنها را به خود جلب می کند، تفاوت قیمت یک محصول مشابه در فروشگاه های مختلف است.

یکی از دغدغه های افراد حین خرید آنلاین، این است که مبادا وقتی محصولی را خریداری می کنند، همان محصول را در جای دیگری با قیمت پایین تری ببینند.

لذا ابزاری که بتواند قیمت های لحظه ایِ بازار را در اختیار مصرف کننده ها قرار دهد و امکان مقایسه قیمت را برای آنان فراهم آوَرَد، بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود.

این فضا را چند سالی هست که پلتفرم فروشگاهی ترب، فراهم کرده است.

در واقع، کار اصلی ترب این است که بهترین قیمت در میان فروشگاه های مختلف را به شما نشان دهد.

ترب چیست و چه کار می کند؟ ترب موتور جست وجوی هوشمند خرید است که امکان مقایسه قیمتِ بیش از چهار میلیون کالا از قیمت گوشی و لوازم منزل گرفته تا لوازم سوپر مارکتی را در بیش از 1600


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترب؛ تجربه ی خرید آسان، مطمئن و مقرون به صرفه

ترب؛ تجربه ی خرید آسان، مطمئن و مقرون به صرفه