مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:072019-10-20اقتصادي

حضور بیش از 300 هزار نفر اصفهانی در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین


مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: بیش از 300 هزار نفر از اصفهان در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین حضور یافتند.

- غلامعلی زاهدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با توجه به رایگان شدن ویزا و پایین آمدن هزینه های سفر به عراق، پیش بینی ما این بود که تعداد زائران اصفهانی نسبت به سالهای گذشته افزایش بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه سال 96 تعداد زائران اربعین از استان اصفهان 63 هزار نفر بود که با رشد دو برابری در سال 97 به 149 هزار نفر رسید، تاکید کرد: برای امسال پیش بینی ما این بود که تعدا زائران به 250 هزار نفر برسد که در نهایت بیش از 300 هزار نفر در این همایش عظیم حضور یافتند.

د رشد دو برابر تعداد زئران اصفهانی اربعین نسبت به سال گذشته مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه شاهد رشد دو برابر تعداد زئران اصفهانی نسبت به سال گذشته بودیم، ابراز داشت: در نهایت تعداد آمار ثبت نام کنندگان زائران اصفهانی کربلا در سامانه سماح به 306 هزار و 145 هزار نفر که در راهپیمایی اربعین حضور داشتند.

وی تاکید کرد: با وجود حضور جمعیت دو برابری در کربلا در نهایت مشکل خاصی از نظر تامین امکانات ایجاد نشد و اکثر زائران اربعین نیز به ایران بازگشته اند و امیدواریم در روزهای آینده شاهد بازگشت مابقی زوار به سلامت به کشور ایران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 300 هزار نفر اصفهانی در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین

حضور بیش از 300 هزار نفر اصفهانی در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین