مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:352019-10-20ورزشي

از کریستین رونالدو تا آرین غلامی/ آرین باز هم بزرگی اش را نشان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قرعه استکبارستیزی این بار هم از آنِ استاد بزرگ شطرنج آرین غلامی شد، قهرمان 18 ساله ای که ثابت کرد با شطرنج نیز می توان به پهلوانی رسید و نامی نیک را به یادگار گذاشت.

آرین غلامی که تنها چند روز است به نشان استاد بزرگی شطرنج رسیده، باز هم در رقابت های قهرمانی شطرنج جوانان جهان در کشور هند، برابر آزمونی سخت قرار گرفت اما روح این پهلوان کوچک ورزش ایران، آنقدر بزرگ است که باز هم دفاع از مردم ستمدیده و مبارزه با استکبار جهانی را شیرین تر از هر قهرمانی دانست.

یکی از طعنه هایی که برخی به آرین غلامی و دیگر ورزشکاران عزیزمان می زنند این است که آنها را وادار می کنند در مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی قرار نگیرند اما آرین غلامی سال گذشته در مسابقات ریلتون سوئد در حالی دست به چنین اقدامی زد که به تنهایی در سوئد حضور داشت، حتی اگر از سد حریف اسراییلی نیز عبور می کرد، آب از آب تکان نمی خورد و به جای نایب قهرمانی به مقام قهرمانی می رسید.

سال گذشته که خبر عدم حضور آرین در برابر نماینده رژیم صهیونیستی رسانه ای شد، خیلی ها در فضای مجازی و همچنین رسانه های سلطنت طلب به او تاختند، البته این واکنش ها طبیعی است اما یک جوان  18ساله چقدر باید ظرفیت داشته باشد که این طور او و خانواده اش را مورد توهین و تهمت قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کریستین رونالدو تا آرین غلامی/ آرین باز هم بزرگی اش را نشان داد

از کریستین رونالدو تا آرین غلامی/ آرین باز هم بزرگی اش را نشان داد