مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:002019-10-20سياسي

راه اندازی 23ایستگاه استقبال از زائر درمشهد دردهه پایانی صفر


قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد گفت: 23 ایستگاه استقبال از زائران به صورت مشارکتی و حمایتی توسط شهرداری و 13 مرکز اسکان با ظرفیت پنج هزار نفر آماده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یعقوبی ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه های دهه پایانی صفر که در سالن جلسات شهدای شهرداری برگزار شده بود، اظهار کرد: برنامه ریزی های خوبی برای میزبانی از زائران در دهه پایانی صفر در مشهد انجام شده است.

وی با بیان اینکه حدود پنج هزار و 600 پاکبان برای این ایام آماده باش هستند، افزود:جهت پاکسازی شهر در ایام دهه پایانی ماه صفراز 70 دستگاه خودرو مکانیزه و 260 خودروی حمل و جمع آوری زباله به صورت شبانه روزی استفاده خواهد شد.

یعقوبی با تأکید بر اینکه در هفت محور ورودی مشهد به زائران ارائه خدمات خواهیم داشت، تصریح کرد: 230 پاکبان ما در این ورودی ها فعالیت خواهند کرد.

همچنین 16 تانکر آب برای شست و شوی مسیرها، شش تریلی تانکری برای پشتیبانی از سرویس های بهداشتی و 200 چشمه سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.

قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد ادامه داد: 23 ایستگاه استقبال از زائران به صورت مشارکتی و حمایتی توسط شهرداری و 13 مرکز اسکان با ظرفیت پنج هزار نفر آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 23ایستگاه استقبال از زائر درمشهد دردهه پایانی صفر

راه اندازی 23ایستگاه استقبال از زائر درمشهد دردهه پایانی صفر