مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:582019-10-20سياسي

استقبال خوب اعضای هیئت علمی دانشگاهها از پیاده روی اربعین


معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از استقبال خوب اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه ها از پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: حضور اساتید دانشگاه ها در این مراسم نیز پر رنگ بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، هفتاد و دومین نشست شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها، با حضور حجت الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و حجت الاسلام محمدمهدی صالحی، معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دبیر شورا و دیگر اعضای شورا برگزار شد.

حجت الاسلام محمدمهدی صالحی با اشاره به ایام پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار اولیه ای که به دست آمده است حداقل چند صد هزار نفر از دانشجویان در این مراسم حضور یافته اند و حتی آمار 500 هزار نفری نیز دریافت شده است، اما برای دریافت آمار دقیق تر باید بیشتر صبر کرد.

وی به استقبال خوب اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه ها از پیاده روی اربعین نیز اشاره کرد و افزود: حضور اساتید دانشگاه ها در این مراسم نیز پر رنگ بوده است؛ این فرصت بی نظیری است که امیدوار هستیم بتوانیم از آن بهره برداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خوب اعضای هیئت علمی دانشگاهها از پیاده روی اربعین

استقبال خوب اعضای هیئت علمی دانشگاهها از پیاده روی اربعین