مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:562019-10-20اجتماعي

بازگشت 90 درصد از زائران خراسان جنوبی به کشور


حدود 29 هزار و 600 نفر از زائران خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: از زائران مشرف شده برای اربعین 7 هزار و 500 نفر تا 3 روز قبل از اربعین، 90 درصد تاکنون و مابقی نیز طی امروز و فردا به کشور بازخواهند گشت.

نوفرستی افزود: از 29 هزار و 600 نفر اعزام شده به عتبات عالیات، 500 نفر از مرز هوایی، نزدیک به 3 هزار نفر از طریق خط ریلی، حدود 60 درصد با وسایل نقلیه شخصی و بقیه هم با وسایل نقلیه عمومی عازم این سفر معنوی شدند.

وی گفت: پارسال 16 هزار زائر به عتبات عالیات اعزام شدند که با توجه به تعداد زائران، امسال، این تعداد حدود دو برابر افزایش داشت.

نوفرستی افزود: بیش از 700 میلیون وعده غذا در ایام اربعین از سوی موکب های ایرانی و عراقی برای پذیرایی از زائران اربعین پخت شده که یک گروه شامل مجرب ترین آشپزهای خراسان جنوبی از طرف سازمان حج و زیارت استان هر روز در نجف بیش از 20 هزار پخت را بر عهده داشتند که چند روز بعد از اربعین هم در کاظمین حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور بیش از 40 موکب خراسان جنوبی در اربعین امسال گفت: خراسان جنوبی بیشترین تعداد موکب ها را در کاظمین داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 90 درصد از زائران خراسان جنوبی به کشور

بازگشت 90 درصد از زائران خراسان جنوبی به کشور